Bli medlem / gör anmälan

Höganäs GK skall vara min hemmaklubb Ja/Nej

Jag har Golf -ID

Meddelande

Om ni är flera klubbmedlemmar på samma adress fyll i namnen i rutan Meddelande. Om du nyligen gått utbildning ange var du erhållit den och vilket hcp du godkänts för.

Medgivande enligt Personuppgiftslagen (PUL): Med min anmälan medger jag att insända uppgifter enligt ovan får användas i medlemsmatriklar som anslås på anslagstavlor och att erforderliga uppgifter om medlemsskapet får sändas vidare till golfförbundet. I annat fall kontakta ordföranden i klubben.

Din anmälan om medlemskap skickas nu till klubben! Det händer att mail inte kommer fram så kontakta vårt kansli om du inte hört av oss efter ca 2 veckor!

Vi är tacksamma om du sätter in årsavgiften på Bankgiro 5135-0452 Höganäs Golfklubb. Du kan då börja spela direkt på vår bana bara du tar med dig en kopia av inbetalningen som du kan visa upp ifall någon undrar. Inväntar du faktura tar allt betydligt längre tid.

När du skall betala avgiften glöm inte att skriva på inbetalningsavin personnummer och namn för vilka inbetalningen gäller. Då vi emottagit årsavgiften är du medlem direkt.

VÄLKOMMEN TILL HÖGANÄS GOLFKLUBB!

Klicka ovan