Avtal med RUFF Indoor Golf

Höganäs Golfklubb har tecknat ett samarbetsavtal med RUFF vilket bl.a. innebär medlemmarna får viss rabatt på medlemsavgift och spel. Läs information från RUFF nedan:

Samlingsplatsen för Nordvästra Skånes golfälskare

RUFF Indoor Golf kom till utifrån vår gemensamma kärlek och passion för golf, tillsammans med visionen om att skapa något som vi kände saknades. En plats där golfen stod i centrum, men också en miljö och atmosfär våra besökare längtade efter att återvända till. Där människor kan umgås, oavsett om de är vänner, kollegor, familj eller affärspartners. En plats vi med stolthet kan beskriva som en golflounge i världsklass. En mötesplats där du ska trivas.

Vi på RUFF Helsingborg vet att golf handlar om så mycket mer än bara spelet. Det som sker före, vid sidan om och efter rudan är minst lika viktigt. Gemensamt för alla våra anläggningar är att helhetsupplevelsen står i centrum. För oss är det självklart att lägga lika mycket vikt på bekvämligheterna, servicen och miljön som tekniken i våra TrackMan-simulatorer och kvaliteten i våra burar.

Under anläggningens öppettider är loungen alltid bemannad och här arbetar erfarna och kunniga golfare som mer än gärna står till tjänst under ditt besök. Vår golflounge är strategiskt placerad i handelsområdet Väla dit du enkelt kan ta dig med bil. Parkering hittar du direkt utanför anläggningen.

Kom hit och umgås, häng, snacka golf eller vässa svingen. RUFF Helsingborg är den självklara samlingsplatsen för Nordvästra Skånes golfälskare.

Mer info här: https://ruffgolf.se/indoor-golf/helsingborg/

Höganäs GK får:

Alla medlemmar på Höganäs Golfklubb erbjuds 50% rabatt vid tecknande av medlemskap på RUFF Helsingborg.

Medlemskapet innehåller följande:

•     10 % rabatt på alla kvällstider och helger

•     Junior/Student/Pensionär: Mellan 9-17 måndag till fredag spelar man för 225 kr / timme

•     Standard/Premium: Mellan 9-17 måndag till fredag spelar man för 265 kr / timme

•     Medlemsaktiviteter

•     Exklusiva inbjudningar till tävlingar & evenemang