Regelutbildning på Höganäs GK

Välkomna till regelutbildning!

Två timmars genomgång av golfregler med Jens Gleisner från S:t Arilds GK.

Jens är utbildad distriktsdomare och har i många år genomfört regelutbildningar för medlemmarna i S:t Arilds GK.

Presentationen utgår från R&A regelpresentation 2019 och täcker de flesta av de situationer vi ställs inför varje gång vi är ute och spelar golf.

Utbildningen är öppen för medlemmar i Höganäs GK och är kostnadsfri. Den kommer att genomföras vid fyra tillfällen:

Måndag 11 oktober, 18:00 – 20:00.

Tisdag 12 oktober 14:00 – 16:00.

Måndag 18 oktober, 18:00 – 20:00

Tisdag 19 oktober 14:00 – 16:00

Utbildningen hålls i Höganäs GK:s klubblokal med max 12 deltagare per utbildningstillfälle. Vid mindre än fem anmälda för ett tillfälle så kan utbildningen eventuellt ställas in och då meddelas anmälda deltagare via mail.

De fyra utbildningstillfällena är listade i Min Golf under Tävling. Anmälan görs genom att logga in på Min Golf och anmäla sig till önskat utbildningstillfälle på samma sätt som vid anmälan till en tävling.

Vid frågor, kontakta Stefan Runfors, ordförande i Tävlingskommittén.

Tfn:                     072 – 24 88 925

Mail:                   stefan.runfors@telia.com