Beställning Golfhäftet

Stötta klubben genom att köpa golfhäftet hos oss. Priset är detsamma som om ni beställer det på nätet men klubben får en del av pengarna. Klicka här för att beställa
Vill du ha ett fysiskt kort finns de att köpa på kansliet. Kan vara bra om man vill ge bort det i present.

Golfhäftet ger dig möjligheten att spela golf till halv greenfee på över 1200 golfbanor i Europa. Du betalar endast 595:- för Golfhäftet, vilket betyder att du redan efter 2-3 golfrundor sparar pengar.
Du bokar tid eller besöker den golfklubb du vill spela.
På golfbanan visar du upp Golfhäftet-kortet eller bekräftelsen i Golfhäftet-appen och spelar därefter till halv greenfee.

Så här gör du när du ska spela

1 Köp och aktivera ditt Golfhäftet kort här på hemsidan. Köper du ett digitalt kort är du igång inom ett par minuter.

2 Ladda ner Golfhäftet app och logga in i den. Vår app finns tillgängliga både i App Store och Google Play.

3 Sök fram golfklubben du vill spela i appen och registrera din runda (Checka in). En digital voucher visas.

4 Visa voucher i receptionen på golfklubben och betala halv greenfee. Det är alltså 50% rabatt.

För besök utomlands klicka här.!

Dessutom ingår mängder med fina deals för dig som är
innehavare av ett Golfhäftet-kort