Bokning

Sök nedan det Datum ni vill komma hit och klicka på OK då ser ni om vi har tävling med stängd bana just den dagen ni vill komma. Ni får gärna deltaga i våra klubbtävlingar och Officiella tävlingar. Startavgift + endast 1/2 Greenfee. Anmäl er via ”Min golf” om det är möjligt. Vid klubbtävlingar kan ni anmäla er på plats. Kom i tid.

Vid Höganäs Golfbana använder vi inte bokningssystemet. Vi har sällan väntetider eller köer och vi ser det som en av tjusningarna med banan att kunna gå ut och spela 9 hål eller 18 hål precis när vi själva vill. Kommer Ni flera grupper samtidigt använd bollrännan som finns vid hål 1. Kommer det spelare på hål 9 och skall gå ut på hål 10 (ert hål 1) för att spela 18 hål så är det varannan boll som gäller.

Kommer ni i en stor grupp på 10 – 20 personer så ring och meddela gärna kansliet innan, Tel 042-34 04 90.

Ni är mycket välkomna!