Minnesord över Hans Andersson

Vi, Höganäs Golfklubb, har nåtts av den tråkiga nyheten att Hans Andersson lämnat vår gemenskap.
Hans blev medlem i vår klubb 2005. Redan från början visade Hans ett stort engagemang för klubben och dess verksamhet.
Hans vänlighet och stillsamma humor gjorde det lätt att både umgås och samarbeta med Hans. Med sitt engagemang och ärliga uppsåt var Hans en tillgång för utvecklingen av både klubben och de kommittéer han verkat i, bl.a. Tävlings- och Seniorkommittéerna.
Under två perioder, totalt 7 år, var Hans revisor i klubben. Han var engagerad och noggrann.
Hans bortgång är en stor saknad för vår golfklubb, men framförallt för Hans familj med vilka vi deltar i sorgearbetet.
Det känns overkligt att inte Hans finns med oss längre, samtidigt är vi tacksamma för den tid vi fick umgås med Hans. Han finns i våra minnen.

Ola Sandberg, Ordförande i Höganäs Golfklubb