Information om damgolfen

Nu är även damgolfen igång. Onsdagar kl: 18:00 startar vi.

Hej!
Äntligen så släpper de restriktionerna och vi får börja tävla igen. Men tänk på avståndet ändå.
Vi hälsar Annelie Heiskanen, Monica Svensson och Karin Lindblom välkomna i damkom mitten.
Alla damer med upp till 54 i hcp är välkomna. Även damer som inte är medlemmar i klubben men de betalar i så fall halv greenfee.
I år kommer vi bara att ha en start på kvällen: Det är totalt 13 st singeltävlingar och de 8 bästa kommer att räknas. Kom minst 15 minuter innan första start. Är ni sena och har planerat att spela ring Elisabeth 0706341050 eller Barbro Bergström 0706770505 så fixar vi det.
Vi kommer även att ha en del lag/partävlingar med fika eller grillning efteråt.
Spelprogram se bifogad fil.
Alla tävlingar kostar 30:- Vi ser helst att ni swischar på klubbens nummer 1235407614.
Vi kommer att ha ett Matchspel för alla damer inom klubben. Det kommer vara Anne lie som håller i detta och anmälningslista kommer att anslås.
Match spelet mellan Mölle GK och Höganäs GK damer kommer det mer information om.
Vi är anmälda till Damernas seriespel i foursome och första gången kommer att spelas den 13/6 på Hintons GK som ligger runt Malmö. Alls damer upp till 54 i hcp kan vara med och detta är ett jättebra tillfälle att komma ut på andra baner och spela samt lära känna andra golftokiga damer. Dessa tävlingar är helt kostnadsfria och man bekostar resan och mat själv.
Vi ser fram emot att se er och att vi får trevliga golfupplevelser tillsammans.
Mvh Damkomitten

Se spelprogram