Ny greenkeeper på Höganäs GK

Välkommen Anders till Banteamet!
Vi hälsar Anders Håkansson välkommen som nyanställd greenkeeper hos oss på Höganäs Golfklubb.
Flera av er har träffat Anders förra säsongen då han jobbade hos oss under sommaren.
Anders har en mycket god kunskap och ett genuint intresse för trädgård, näring och grönyteskötsel och kommer vara en viktig kugge i vårt banteam. Jobbet som greenkeeper och fotbollsplaneskötare kommer passa honom som handen i handsken och vi är övertygade om att Anders kommer tillföra mycket hos oss här på Höganäs Golfklubb.
Träffar du Anders ute på banan får du gärna hälsa på honom så han känner sig extra välkommen.
Hoppas du kommer trivas Anders och varmt välkommen till oss på Höganäs Golfklubb!