Nya kursprogrammet från Golfakademin klart

Vårvärmen smyger sig närmare och närmare och nu längtar man verkligen efter att få komma ut på golfbanan! 😊 Vad passar då bättre än att starta upp säsongen med en kurs och en ordentlig genomgång av din teknik? Sedan 2020 bedriver S:t Arild Golfakademi träningsverksamheten på både S:t Arild Golfklubb och Höganäs Golfklubb vilket innebär att vi erbjuder samma utbud av kurser och lektioner på båda anläggningarna. Självklart är S:t Arilds medlemmar välkomna att ta lektioner och kurser på Höganäs och tvärt om.

Bifogat finner du det för dagen nylanserade kursprogrammet för våren 2022. Varmt välkommen att utveckla din golf med oss på S:t Arild Golfakademi!.

Kursprogram